Lite ditt å datt i min värld

Läkarbesök i måndags. Lätt som en plättjävel ändrades medicineringen. Har kvar minsta tänkbara dos statiner + nåt nytt hokuspokus som förhindrar upptag av kolesterol. Nu verkar kroppen funka normalt igen. Gött e det. 

Idag kom första paketet av min dåligt samvete shopping. Shein, lite diverse pryttlar. 

Skulle komma till leveransen av sagda paket. Jag tittar på telefonen för att sätta timer på min ansiktsmask. Ser att jag fått paket. Naturligtvis since I'm me sätter jag mig i bilen, i morgonrock och kolsvart ansiktsmask å kör ner till brevlådan. Som TUR var, var det helt folktomt nere vid brevlådan. Någon stackare kunde fått hjärtstopp om de sett mig. Det hade ju varit dumt, eller hur.

Ha det så gött tills vi ses nästa gång. Då är nog tavlan klar 👍
 

Kommentera inlägget här :