Bark at the moon !

Fy vad missnöjd jag är med min sömn de senaste två nätterna. Sjukt trött är just vad jag är... Riktigt hånfullt gul och rund hängde den där över trädtopparna i morse, månjäveln! grrrr! Den såg ut som den fått storhetsvansinne och börjat härma solen!!!
 
Projekt räkna ut hur jag ska kunna jobba mindre nästa läsår pågår för fullt. Föreslog för cheferna idag att jag ska vara tjänstledig på min tjänst och vikariera för mig själv och då bara avsluta med mina nior i svenska. Går det ihop sig ekonomiskt låter det något rent obeskrivligt lockande. Där kan en prata om att både ha kakan och äta den. 
 
Nu ska jag sätta mig och försöka ge respons på kurskompisarnas arbete om utbildningssystemet i Spanien, ska bli spännande. Det är svårt när det inte finns så mycket att anmärka på, men jag får väl ösa på med beröm i stället! Det blir bra det!

Kommentera inlägget här :