Nerverna på utsidan...

Ja ha, en halvtimme kvar innan Lerums tidning ska trilla in här för att göra ett sommarporträtt, vad nu det är?? Å vad kan jag tänkas ha att säga? Intresset som blev en livsstil, hur långt räcker det, kan en undra. 
 
Har piffat o donat både med huset och mig... måste säga att jag tyckte att jag lyckats bäst med huset. Just nu känner jag mig verkligen som "Clownen" ett smeknamn som bara min kompis "Tjockisen" får använda... men icke desto mindre. Nerverna vibrerar, vad fan har jag att bidra med?
 
Ja, ja klarade jag livesändning i radion förra året så överlever jag nock det här också. Min stora supporter mister Rights sista ord var "ha koll på kameravinklarna"! Han vet hur pyton jag mår när jag ser fula bilder på mig själv. så lite omtänksam är han allt!

Kommentera inlägget här :