Plågis

Sitter i väntrummet hos Plågis igen. Bet sönder en fyllning för en månad sedan... Eftersom det är ett ganska begränsat nöje att åka hit segade jag med att beställa tid. Hoppas jag inte förvärrat eländet.

Vaknade halv fyra i morse. Tankerally i hela huvet. = ingen sömn. Storsess å jag skulle ha tränat i eftermiddags men det blev en tur i Fontinskogen i stället. Skönt med luft och prat.

Förra veckans euforiska lycka över livet har bytts i nedstämdhet. Det händer så mycket orättvist jävla elände i världen. Idag fick vi dessutom besked om att jobbet ska bli F-9 skola på lite sikt. De flesta vet väl vad jag tycker om barn... Nåväl hinner väl fundera över hur jag vill ha det i framtiden.

Behöver kräla ur mitt svarta hål. JAG VILL VÅLDSÄTA EN HEL BURK PEPPARKAKOR, SÅ DET SÅ!

Kommentera inlägget här :