Sprintpass och energi

Det har hänt något med min självbild. Jag väljer till exempel att gå på sprintpass på gymmet för att det är så vidrigt att man vill kräkas. Och kräks gör man nästan. Ikväll tänkte jag att om Marie eller Petra, instruktörerna, skriker åt mig att jag ska öka sänker jag henne rakt av. Att köra max och känna svetten rinna som duschvatten över kroppen gör något med mig.Det är samma kick som Grit strength ger. Att jag kunde vara sån trodde jag inte om mig själv.
 
Imorgon är det kursavslut på orka mera. Egentligen spelar det ingen roll vad vågen säger. Jag har minskat två klänningsstorlekar från 16 till 12! d v s xl till medium.Det mest spännande är hur det ser ut med muskelvikt och fettvikt. Min diet är ingen diet. Det är ett sätt att leva. Det är få saker jag egentligen saknar.
 
Jobbet gick som på räls idag. Nöjd med det också. Pratat med båda mina prinsessor och allt var väl i landet. Gött.
 
Ha ha, naturligtvis börjar jag fundera på vad som ska skita sig... inget hoppas jag!

Kommentera inlägget här :