Pysslar om mig själv...

Efter jobbet var det dags för insättning av ny hormonspiral. Eftersom det var långt ifrån första gången så visste jag att förbereda mig. Det gör man genom att ta värktabletter innan.

Mitt inre känns lätt överkört ändå, så idag är det soffhäng på heltid. Så jävla tråkigt va! Men jag har i alla fall skrivit mitt tal till retorikkursen. Ska nog fila lite till på det och ta tid å så....hoppas jag löser det. 

Pratat med älsk på messenger också. Idag var det ingen värst kvalité på linjen. Det hade uppstått en del problem i form av en trilskande växellåda. Hoppas de får ordning på det idag.

Haft två riktigt bra lektioner idag. Inte illa alls. 

Nu blir det som sagt mer tråkigt soffhäng. Imorgon ska jag vara på banan på gymmet igen! 

Honduras folks!

Kommentera inlägget här :