Weirdo!

Försöker begripa mig på kostråden som kom från min PT igår. Försöker analysera vad karln vill ha sagt. Inte alldeles enkelt men jag tror att han menar mer protein, väldigt mycket mer protien. 3 ägg om dagen i tolv veckor.... urrk! inte kyckling mer än sex dagar i veckan....Lite underligt tycker jag det låter. Ut med de flesta kolhydraterna. Så långt är jag med men när han börjar skriva om att akta sig för mikron, inte ha elektronik i sovrummet, Tusen kosttillskott. Inte äta eller dricka från plast. Akta sig för diverse ämnen i skönhetsprodukterna.... Lite sektaktigt känns det allt. Eller ganska mycket faktiskt. När han sen börjar yra om ekologiskt rödvin, ja där tappar han mig....
 
Dessutom har jag det där löftet till mig själv som ligger och gnager. Att inte utsätta mig själv för mer konstiga dieter. De här råden får nog tillämpas utefter mina egna förutsättningar...å inte fan är det kyckling sex dar i veckan eller tre ägg om dagen i tolv veckor....Låter ju lika knepigt som flygvärdinnedieter å annat skumt....
 
Dagens leende kom när jag tog Cadillacen till gymmet. Vet inte vad det är med den bilen, men när jag får köra den ensam i lugn och ro sprider sig ett leende i hela ansiktet. Tror faktiskt jag skrev nåt liknande förra våren....

Kommentarer :

#1: sis

Hahahaha, är han med i någon jävla sekt eller :-)

Svar: seriously!
RockabillyQueen

skriven
#2: Pip

Gamla bilar löser d mesta! Jag ska nog ställa av Golfen o köra gammelbilarna tes hösten :) Bil Bil Bil :)
o d va nått uppslag kompisen hade i nån träningstidning om shampon o krämer o bröte som kan göra en tjock o påverkar kroppen på sätt man aldrig kunnat ana... Men resten lät aningens skumt.

skriven

Kommentera inlägget här :