Vandrar vidare mot nya mål...

Nu är det klart. I augusti börjar jag jobba på Torpskolan i Lerum som lärare. Jag har fått ett vik på ett år med goda utsikter till fortsatt sysselsättning. Ja - jag har sagt upp mig. På riktigt. Det känns så skönt. Det gick fort. Blev uppringd i tisdags. Intervju onsdag. Erbjudande och beslut igår. Jag har en helt rätt magkänsla i det här. En del tycker nog man är tokig som säger upp sig för ett vik, men det var nödvändigt. Hur utfallet blir vet jag väl om ett år. Nu ser jag bara fördelarna med det här. Kortare resväg. Att få vara ett blankt kort. 
 
En stor sten har fallit från mitt bröst. Det känns så skönt, nu kan jag relalalaxa på riktigt!

Kommentarer :

#1: Maja Nagel

Grattis och lycka till !! 👍

skriven
#2: Sis

Jag gjorde samma sak! Gick på magkänsla, sa upp mig trots endast vik! Du gör rätt! Kram

skriven
#3: Pip

Ibland måste man våga ta stegen åt ett annat håll än dom invanda för o få svar :)
Grattis o stort lycka te :)

skriven
#4: Per

Känns det bra så är det rätt, grattis och lycka till!

Svar: Tackarrrrr!
RockabillyQueen

skriven

Kommentera inlägget här :