He did good!

Ulf skötte sig exemplariskt igår. Tempmätaren rörde sig inte en millimeter trots cruisingköerna. Han startade första försöket varje gång. Helt enkelt exemplariskt. Så nöjd med honom. 
 
Vi var hemma fyra i morse. Det var väl inte riktigt planen att utsätta en sprajlans ny chaufför för ett sånt långrace. Johanna klarade av uppdraget att styra med bravur. Tummen upp, helt perfekt. Hoppas hon får sova idag och inte blir väckt av ett litet illvilligt barn. Det har hon definitivt förtjänat. 
 
Vi fick med oss herr Bensin från Nossebro också och jag fick med mig mina jeans. Stod och vred mig länge framför spegeln och tvekade men slog till. 
 
Vädret var bra, inte för varmt o inte för kallt. Som vanligt körde vi vilse från Nossebro till Lidköping. Man måste ju hålla på traditionerna. Men fram kom vi och mat fick vi i glada, goda vänners lag. Najs. Sen var det cruisingdags. Det rullade på ganska bra. Kvällen avslutdades på Roadmasters innan vi styrde kosan hemåt vid etttiden. Etttiden ser väldans konstigt ut. Ettiden - är det bättre? Damned you Göteborgs universitet. Jag kunde stava innan jag gick där.
 
En sak som är kul med att vara ute i svängen är all positiv feedback jag får från Er läsare. Det gör det hela så mycket roligare. Då gör det inget att ni är lite blyga i kommentarsfältet! Tackar ödmjukast!

Kommentarer :

#1: Pip

Du måste blogga upp en bloggig bild på dina fräna solglasögon :)

Svar: will do!
RockabillyQueen

skriven

Kommentera inlägget här :