God morgon världen!

Precis avnjutit sconesfrukost på altanen. Det var för all del gott. Än har inte temperaturen nått outhärdliga höjder. Min nattsömn är däremot outhärdligt dålig, usch! Att en av
hästarna i stallet varit extremt uttråkad och gnäggat hej vilt sen tidig morgon.....Usch vad jag gnäller.
 
Käre maken överraskade mig med en ledig dag idag. Blir nog en tur till Aliingsås för att införskaffa nya pass. Har lösa planer på att skicka honom till USA  i september med pojkarna nu när jag inte kan vara ledig i höst....Trist för mig, kul för honom. 
 
Gårdagskvällen på Gräfsnäs var kanon. Gofika med räkmacka i stället för middag. Tårta hos bästa Pipis som fyllde år. Inget dåligt ställe att ha kalas på. Massor av bilar och ännu mer folk. 
 
 
SÅ HÄr SKA TYDLIGEN MIN HUVKRÅKA SE UT EGENTLIGEN!
 
Den trasiga - något obscena grejen som sitter där nu är ifrån en 51a. Kan ju vara bra att veta. Ännu en grej på listan av saker som jag vlll att maken letar rätt på i USA till mig.
 
På hemvägen fick vi sällskap med en annan 59a. Det är inte varje dag två såna kör igenom Gråbo efter varandra! 
 
Taggar: Cadillac, gräfsnäs, räkmacka;

Kommentera inlägget här :