MMMMums

Dä ä gött med mat! Ifall om ni inte visste det. De närmaste veckorna kommer att ägnas åt att försöka göra smartare kostval och träna så mycket som går. Allt för att må bättre med mig själv. 
Fredagsmys, morotspinnar och Casal Garcia. Till middag blir det räkor i vitlökssås...Bara så ni vet.
 
 
Min chef måste tycka att jag är den veligaste av dom alla. Jag har tagit tillbaka min ansökan om tjänstledighet och lovat lämna besked nästa fredag hur jag ska ha det. Lutar nog åt att det får fortsätta som det gjort tidigare trots att det kommer en ny biträdande. Hon kommer inte än på ett bra tag och jag inser nog någonstans att hon behöver en liten inskolningsperiod. Möjligen kan det bli att jag går ner 10% i tjänst och tar varannan torsdag ledig, eller i alla fall de torsdagar jag har kurs. Om jag nu ska gå kursen den här terminen? Ja ni hör ju hur velig jag är. Egentligen är jag inte taggad på att plugga den här terminen. Problemet är att min undersökning bara kan genomföras nu och ingen annan tid så jag får lägga lite mental energi på det...
Är som sagt en usel fotograf men nu blommar det i körsbären i alla fall! 
 

Kommentera inlägget här :