What is she bitching about now? Ja jag är jävligt självisk...

J
Om vi säger så här. Mina stressnivåer just nu är så här: Jag blänger hatiskt på både katt och krukväxter för att de kräver saker av mig. Får kräkskänslor när någon ringer som kan tänkas vilja att jag ska göra nåt förutom det jag planerat in i min  tillvaro. Jag har räknat ut exakt hur lång tid det tar att städa, handla etc. Planerar minutiöst för att få in det absolut nödvändigaste. Det faktum att gympassen lligger på bestämda tider stressar häcken av mig. 
 
Naturligtvis så löser sig allt, det brukar det ju göra, men nej, jag är inte nöjd. För nu blev det INTE som jag planerat.
 
Som vanligt när saker och ting inte går riktigt som jag tänkt mig så vänder jag mig till min barnatro. Den här låten sövde pappa mig med när jag var liten och texten inger lite hopp.
 
No worries - jag klarar det här! JAG får väl vänta ett tag till....

Kommentera inlägget här :