Landar...

Landar så sakta i en ny planering av hur mitt liv kommer se ut de närmaste veckorna. Efter ett par dygn med irriterat tonfall och dålig stämning hemma börjar vi lugna oss. Nej, naturligtvis är jag inte arg på lilla hjärtat för att han ramlat. Snarare väldigt glad att det inte blev värre. Men det går inte att komma ifrån att det är besvärligt och ställer en del krav på flexibilitet.
 
I tisdags var jag på ännu en anställnningsintervju. Biträdande rektor i Hjällbo. Har inte hör nåt och är inte helt säker på att jag vill ha det.... Får ta ställning till det om det blir aktuellt. Jag tror dock inte det blir så, jag är ju inte man. Det var ingen som sa något om det men det framgick ganska tydligt att arbetet blir lättare om man är man. 
 
I morse träffade jag "min" nye PT. Tony. Återstårstår att se hur det experimentet avlöper. Jag får mitt nya träningsprogram på onsdag och kostanalysen i morgon. 
 
Ikväll sitter jag still och gör inget. Behöver andas ut lite efter den här veckan. I morgon är det i alla fall fredag, alltid nåt. 

Kommentera inlägget här :