Somewhat shaky...

Sitter i soffan efter kvällens pump-pass. Lyckades öka på ett par låtar så nu skakar hela kroppen. Vilket jag tycker är bra. Fått lite te och ett par skivor flatbröd. Hoppas det räcker för återhämtning. 
 
Eftermiddagen blev inte riktigt lika djup förnedring som jag föreställt mig. Fick i alla fall poäng på samtliga 5-kampsgrenar. Fyra inbegrep bollar. En aggression. Det var den där där man ska bonka ner "stubbar". Den övningen påminner mer än lovligt mycket om att undervisa min förra klass...... Det konstigaste var att aktiviteterna lyckades väcka något i mig som jag inte trodde jag hade - tävlingsinstinkt. Mycket förvånande må jag säga!
 
Återstår att se om det blir cykelväder i morgon. Hoppas på det, men jag behöver ju handla också. Ja, ja, det regnar säkert, det har ju kommit en del idag. På liseberg. Ha ha! Jag hade med mig en nödponcho så jag klarade mig bra. Där fick du regnet, mig lurar du inte! Så det så!
 
Undrar hur jag ska kunna sova med endorfinet rusande genom kroppen....Natti Natti!

Kommentera inlägget här :