Mätt, mättare, äckelmätt!

Jag är så mätt. Ikväll blev det pulled pork, refried beans, tomat och majs sallad i tortilla....Det avr så gott så jag kunde nog nöjt mig med hälften, men oj oj. Dessutom har jag precis tagit ut en äppelpaj ur ugnen så kvällsfikat är räddat. I övrigt har dagen ägnats åt motion, jobb och en tur till Biltema. Det måste väl vara ett bra tecken att det är avgassystemet som är under konstruktion nu på Buickbilen? Vill verkligen få ut den till våren. Funderar på om man ska ta och slänga på en spetsgardin på taket och spraya på den gröna färgen ovanpå..... Tror det kan bli fräckt faktiskt. Såg ju mycket sånt i Daytona förra hösten. 
 
I övrigt går vi och klurar på vad vi ska roa oss med på semestern förutom Turkey Run då. Vi har ju inte precis samma preferenser om man säger så. En lyckad dag för mig innehåller sol, bad och shopping. För den gode Doktorn motsvarar det en dag i skärselden... Inte lätt det där...
 
Tror bestämt att jag ska ta mig lite tantsherry till äppelpajen och kaffet sen, det blir mumma det!
Taggar: gott, lördagsmys, mat, mätt, äppelpaj, äta;

Kommentarer :

#1: Anonym

Låter spännande med taket :) Grönt e snyggt! Specielt den som
nästan e candy, o med mattpasta i :)
Ragge har 5 lager klarlack på sej nu nakenfisen :)

Svar: Blir han inte lite blyg då stackarn....fniss.
RockabillyQueen

skriven
#2: Pip

Nej då han vet att han e snygg ändå :)

skriven

Kommentera inlägget här :