On the mend...

Det verkar faktiskt gå åt rätt håll. Just nu känns min sjukdag som att sitta i utvisningsbåset ensam under en viktig match. Hatar att inte få vara med i världen där ute! Grrr...Har börjat bli lite rastlös Har klippt tovor på katten, tömt diskmaskinen och bäddat rent i sängen. Se där, jag kommer att överleva det här också! Eftersom jag inte tänker riskera några bakslag så blir jag hemma i morgon med. Jag är inte helt feberfri ännu, i alla fall inte utan medikamenter. På fredag ska jag nog kunna spela med i matchen igen! Yipee! På lördag är det dags för mitt och Lenas "Nu får det vara slut på allt elände party!" Vi ska minsann visa att nästa gång livet tänker kasta skit på oss så ska vi ducka. Så det så. Antingen kan man ju resonera så här: 2013 har redan visat vilken sorts år det tänker vara eller så kan man tänka så här: The only way is up! Jag tror att det senare är att föredra för annars kan vi lika gärna ligga kvar i sängen resten av året och det verkar milt talat trist. Så det så!

Kommentarer :

#1: Per

Bra där att krya på dig, bättre frisk än sjuk!

Svar: Tack det värmer med omtanke!
RockabillyQueen

skriven
#2: CC

Tur du piggnar till.
Ja, the only way is up!
Här har vi nedräkning inför upcoming Usa-resa=)
Viva Las Vegas here we come! Å en snabbsväng till LA oxå.
Najs!
Har ni förresten fått hem godbitarna ni handlade i höstas?

Svar: Hej Cissi! Åh vad kul det låter, mycket avis. Ssk som 85% av alla man känner kommer att fira påsk på VLV, men det kommer fler år. Grejjerna kom hem och är prexist på väg att monteras..Trötthätteparken i morgon? Dit ska i alla fall jag om inte helvetet fryser till is...
RockabillyQueen

skriven
#3: CC

Ja, det blir fler å fler svennar som åker över till Viva =)
Nej, inget Trollhättan imon =(

skriven

Kommentera inlägget här :