Förkylning + tinnitus = dålig kombo!

Konstaterear att tinnitus och förkylning är en riktigt usel kombination. Jädrar vad högt pipet blir. I övrigt har dagen börjat helt okej. Fick ett grattis på namnsdagen sms av min favorit Pip-leksak! Sedan var det en kollega som hörde av sig för att höra hur det var med mig, så jag kan inte klaga. Nu fortsätter min kamp för att få tag på en av Lillsessans läkare. Skam den som ger sig. Lite senare ska jag hämta min lånebil hos svärmodren. V70 ska besiktas i Alingsås i morgon samtidigt som jag bör infinna mig i Kungälv. Svårlöst ekvation, vi får helt enkelt kalla in Mr Right, han kommer att lösa det galant. 
 
Jag är så sjukt sugen på en shoppingrunda i alla second-handbutiker jag kan hitta. Oftast hittar jag inte så mycket men ibland så händer det. Såg dessutom i GT:s vintagebilaga att det ska finnas en vintagebutik i Borås jag aldrig besökt. Kruxet är då bara att jag inte hittar i Borås över huvudtaget, jag får nog hyra en guide, en inföding...precis som äventyrarna gjorde på 1800-talet när de skulle ut i okänd mark. 
 
Appropå sjukt sugen. Igår slutade Greys med en scen där Callie och Arizona sitter på en strand med en gigantisk tillbringare med Margarita mellan sig. Guuuuud vad sugen jag blev. Måste nog fjäska lite med min egen Margarita Maestro endera dagen. Jag vet att det inte är riktigt säsong ännu, men mot en solig vägg så kanske?
 
Ha re så gött så hörs vi väl senare, för det är ganska trist att vara hemma och sjuka sig...

Kommentera inlägget här :