Men oj, jag glömde!

När jag lagt mig gårkväll insåg jag att jag glömt av dig, käre bloggen. Det händer inte ofta, faktiskt. Dagen igår gick i ett hysteriskt tempo med varenda minut som inte var lektion intecknad av möten. Handla, laga middag iväg och träna. 
 
Egentligen borde jag varit dödstrött när det var träningsdags men det gick superbra. Börjar kunna plocka på mer normala vikter nu. Gillas helt klart. 
 
Dagen idag då? En 500 kcal dag. Tänker inte dricka pulver utan käka i stället. Det går att leva på 500 kcal. Faktiskt ganska bra t o m. Usch, vilket i-lands problem om man tänker på alla svältande på jorden. Jag svälter, frivilligt, sjukt är vad det är! 
 
Ja, ja, nu är det bäst att jag sätter fart, mycket att göra idag med!
Taggar: bråttom, i-landsproblem, lycka, stress, träning;

Kommentera inlägget här :