Valborg idag tra la la!

Det är Valborg i dag tra la la. Det ska om allt går som det ska traditionsenligt firas med att åka ner och titta till Lille Poseidon och kolla så att han har det bra, gräla lite med polisen om var man får stå och inte...business as usual alltså. Nu pillar jag med middag till mig och lilla Hjärtat. Får ätas på olika tider dock då han jobbar sent idag. 
 
Dagen idag började med en simtur. Så jävla tråkigt va! Det är roligare att se färg torka jag lovar. Men det är väl den enda motionen som fungerar utan att ta livet av mig så det får ju gå. I morgon hoppas jag dock hinna med en instruktion på gymmet...Efter jobbet blev det lunch med Storsess. Trevligt värre. Och gott. På Tunna Skivor. 
 
Vi träffade A-K en blixtvisit också. Sedan var det hem och ta en power nap. Det är fani mig otroligt hur sömnig jag är nuförtiden. 
 
Hoppas på en trevlig kväll och att inte frysa röva av mig, det vore ju synd. Det är ju trots allt inte min mest framträdande kroppsdel....

Kommentera inlägget här :