It's a Miracle...at least for now!

Gick iväg tvärs över vägen från jobbet och tog mig en 30 minuters simtur. Ett mirakel inträffade. Jag har inte en tiondel så ont i musklerna i höften som innan. Det får bli en simtur innan jobbet i morgon, definitivt! 
 
 
Hittade en himla kul bild på instagram idag. Jag snodde den rakt av från Lola Mischief, hoppas hon tycker det är okej. Nu passar den väl inte hundra på mig, men kul är den. I haven't looked innocent since I was fourteen, but it is still fun!
 
Något annat fun är posten idag igen. Fick ett brev från Sergel inkasso att de och Telia lagt ner alla sina fordringar på Lillsess. Skam den som ger sig! En barnmorska sa till mig en gång för länge sedan att "du kommer bli en väldigt klok gammal dam". Nog fan lär jag bli det. Men jag är lite less på att behöva lära mig allt "the hard way" faktiskt. Jag tycker att mina stackars små sessor kunde få ha flyt och lätt någon enda gång. Det kan inte vara lätt att ständigt behöva ha en mamma som slåss med näbbar och klor för dem. Att ständigt känna skuld gentemot mig, för det antar jag att de gör ibland.... 
Taggar: freaky as fuck, sergel inkasso, simning, telia, värk;

Kommentera inlägget här :