Sicken seg morgon...

Inte det ringaste inspiration inför den här söndagen. Klockan två i natt ringde teleluren. Det var minsann mr Right som ringde för att fråga om jag kunde tänka mig att blåsa i apparaten och kolla om jag kunde hämta honom inne i stan. Snäll som man är faller man till föga. Självklart blåste jag noll, så det var bara att kravla sig i mjukisarna och ge sig iväg. Ännu en natt med helt rubbat sömnmönster....men det är ju mitt eget fel. Jag har hört att man faktiskt kan säga NEJ också. Nu försöker jag klura ut hur jag ska lägga upp den här dagen. Börjar nog med att hänga tvätt - spännande! Sedan promenad. Slänga in en kyckling i ugnen. Ska laga hel kyckling, det var läääänge sedan. Förhoppningsvis behöver jag inte äta den här förrän i morgon. Efter det är det dags att jobba lite. Ska in och skriva om skolan på en SVT-sajt där de rejtar skolor. Det vill till att uttrycka sig väl när man ska vara ansiktet utåt! Efter det kan det få bli ledig söndag, ja tack. Hoppas mr Right lyckas tigga till sig en middag hos svärpäronen. Det skulle passa mig perfa!
Taggar: Sömnbrist?, Söndag, keeping busy;

Kommentera inlägget här :