Oväntad Oplanerad Egentid!

Gårdagskvällen motsvarade ganska exakt mina förväntningar. Det var fan i mig det värsta jag hört i fråga om "underhållning", men sällskapet var bra så det hade sina poänger. Redan klockan 6 i morse blev jag väckt av mannen i livet. som börjar tjata om att jag ska köra honom till Kungsbacka så att han kan åka med Clas Kalas till Varberg. Det var bara att vika ner sig. Mitt enda krav är att jag bestämmer själv när jag vill hämta honom i morgon...Tror bestämt jag ska tvinga honom att ta en tur på Freeport och Kungsmässan! Ha ha "evil laugh"! Körde ner honom och var hemma igen på strax under två timmar. Nu har jag käkat mysfrulle med mig själv. LCHF bröd med drivor av ost och kallrökt skinka. KAFFE! Nu ska jag gå och ta en liten tupplur innan jag tar itu med resten av dagen. På menyn står: Plugg, arbete, förutom det precis vad jag känner för. Dagen ska avslutas med en blodig köttbit med bea och sallad. Till detta RÖDVIN. Ost i soffan efter maten. Bestämma själv vad jag vill titta på. Ska jag gissa blir det engelska deckare...SÄMRE KAN MAN HELT KLART HA DET! (egentid är som sagt underbart när den är sällan förekommande och självvald!) Tror för övrigt att Moneybrothers nya skiva är j*rigt bra...

Kommentera inlägget här :