Kreativa kvinnor ;-)

Gårdagen innehöll två kreativa kvinnor, kanske till och med förebilder. Kvinna nummer ett bor i en annan världsdel, men gjorde det väldigt tydligt att våldtagen tänkte hon inte bli. Man kan säga att hon gjorde som kustbevakningen gör med dom som tjuvfiskar hummer. Hon tog helt enkelt utrustningen från förrövaren. Bra där! Gott åt honom! Yihaa! Mega rebelyell! Kvinna nummer två skulle bara skoja, hon och mannen i hennes liv skulle basta. De klädde av sig, hon gick och tände lite ljus med en braständare. När hennes nakna man böjer sig framåt får hon för sig att skoja lite med honom och pilla honom i rumpan med braständaren - som var glödhet. Där skrattade jag så tårarna rann, tror nog inte han gjorde det..vad det säger om mig har jag ingen lust att analysera. Nu när jag tänker efter så inser jag att det finns en förebild till, nämligen älskade Ärstin. Kvinnan som i sin facebookuppdatering skrev "ikväll häftade jag fast 150 kronor i njuren på en man och kan ärligen säga att det var den största njutning en man någonsin gett mig!" Mammas tös det där. Manshatare? Vi? näe, anser bara att de ska visa oss respekt i mängder, because we're dangerous ;-)

Kommentarer :

#1: Anna

Jag ler och läser :D

skriven

Kommentera inlägget här :