Motstridiga viljor och en rekommendation!

Själv hade jag ställt in mig på jobb efter träningen idag. Tydligen är gud/eller vem det nu kan vara... inte helt enig med mig. Kommer helt enkelt inte in på jobbmailen. Kanske någon däruppe som inte vill att jag ska bränna mitt ljus i riktigt så många ändar... har hört om något som kallas för återhämtning, ska visst vara bra.... Så det får väl bli en dusch och lite läsning. Tittar ut och överväger en promenad för att inhämta lite dagsljus.
Vad var det då jag ville rekommendera då? Jo en blogg. Hittade den här fantastiskt vackra kvinnan igår. So hot! Dessutom skriver hon om sånt som  intresserar mig och tycks dela samma sinne för estetik...så pröva, ni kanske gillar henne också. http://www.finest.se/MirAnna
Igår lyfte vi (ja, vi för det här kan Drömmisen näppeligen göra själv) för övrigt tillbaka fronten/framskärmarna på Buicken, för vilken gång i ordningen vet jag inte. Den här gången kanske de till och med ska sitta kvar? vem vet? Känns som om vi är i plocka-ihop-stadiet av tusenbitarspusslet.
Tjingeling pling pling!

Kommentarer :

#1: Anna

Nämen... Här kikar jag in bara för att svara på din kommentar och så har jag fått så många fina komplimanger. Tack! Det värmer och piggar upp när jag sitter här och känner mej allt annat än vacker, utan mest bara gul, blek och tragisk... :))



Jag insåg dessutom när jag började skriva min kommentar att den skulle bli vääääldigt lång, så jag lägger ut ett litet inlägg på min blogg senare i stället som ett litet svar på dina frågor.



Ha en finfin VILO-dag. :)

skriven

Kommentera inlägget här :