Det fattas ett par bitar...

Just nu fattas det ett par bitar i mitt livspussel, dessa bitar är i form av tid. Vet inte hur jag ska få ihop jobba, träna, handla, städa och packa innan fredag? Tips mottages. Annars får jag väl prioritera på nåt konstigt sätt. Gissar att städningen ligger risigt till igen. Packa är nödvändigt, handla kan jag nog göra nödtorftigt idag. Träna är det dags för sent ikväll. Jobbet kan man ju inte prioritera bort och det är ju typiskt att det blir lite extra lång arbetsdag i morgon...ja, ja det reder sig väl med lite god vilja.

Kommentarer :

#1: Anonym

Överlåt städning, inköp och packning till den långe mannen, kunde hju vara ett intressant exprement!

skriven
#2: Maria

Det mest spännande med ett sånt experiment skulle vara att se vad jag skulle få med mig i packningen...och vad vi skulle få att äta nästa vecka...

skriven
#3: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin blogg header ;D

skriven

Kommentera inlägget här :