Booooring!!!!

Men säriöst alltså, mjaaaauuuu.... hur tråkigt får man ha? Jamar vid dörren, matte öppnar - shit fortfarande snö! Det går fem minuter, jamar vid dörren, matte öppnar, shit fortfarande snö.....jamar vid dörren, matte öppnar, shit fortfarande snö! Suck! Gå bort, gå bort, gå bort! Jag menar i det här huset finns ju inte ens möss i källaren att jaga. Jag, eller rättare sagt vi döööör av leda, i det här fallet talar jag för min äckelkusinockså! Det absolut ENDA som finns att göra är att slåss med varandra, och även det blir trist i längden. Ja, ja, får väl vara glad att han glömt vad man kan ha pillesnoppen till, för det var en extra krydda i slagsmålen som jag INTE behövde. Men matte säger ju att det är viktigt med motion, och vi får i alla fall ett par rejäla pass om dagen.

Men det här är TRÅKIGT? Vad ska man ta sig till? Välta en blomkruka - å nej, tror ni dom har några blommor här? Närå. Förra vintern välte jag en golvlampa, skulle jag tydligen inte gjort, de blev skitsura! Kryper in under köksbänken, ganska tråkigt. Förut kunde man lägga sig under badkaret, men det har dom slängt ut, så köksbänken får väl duga...

Suck! Suck! Gääääsp!

Kommentarer :

#1: janne

http://www.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0 om tant missat! din katt tro?

skriven
#2: Annette

haha..Jag slänger ut min efter det femte skrikandet vid dörren och efter en halvtimme när han kommer in så slutar han med det hihi

skriven

Kommentera inlägget här :