Trött och oglad!

Tycker verkligen inte livet är någon hit just nu. Stökigt och bökigt på jobbet, stökigt och bökigt hemma. Resfeber i mängder. Trött som en gnu.

Inte ens ett litet tröstköp av ett st 39 kr klocka på Netto hjälpte. Fast söt är den. Den kommer troligen att få min nickelallergi att nå nya spännande nivåer, men ändå.

Har för övrigt glömt att berätta att jag ska ta bort mitt knäppa födelsemärke när jag kommit hem. Fru doktorn blev alldeles jätteglad när jag sa att det var helt okej med kandidater närvarande. Undrar om jag verkligen har tänkt rätt. Jag ska låta ett stycke läkare, på vårdcentralen i Gråbo, operera på mig medans ett gäng glada amatörer tittar på?! Kan väl inte gå fel eller?

:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(:-( :-( :-(

Räcker det som uttryck för mitt missnöje? Tror nog det. Jag antar att jag inte har så mycket att deppa över, men jag tänker göra det ändå, så det så! Det går över när det går över!

Kommentarer :

#1: storsessan

ibland får man vara liten och deppig, fastäm barnen i afrika är mer berättigade, så det så !

skriven

Kommentera inlägget här :