Proppmätt!

Har precis käkat burritos till middag. Ska läsa Byhålabladet och Lärarnas tidning och jäsa på soffan. Sen blir det MRL-pass. Har ett visst mentalt motstånd men det kommer att gå bra. Något som däremot inte är bra är att det inte är någon Greys anatomy idag. Trist sånt.

Lilla J är tillbaka på sjuka huset för tredje gången. Kanske dags att byta sjukhus???? Man kan ju undra. Av helt egoistiska skäl vill jag att hon ska bli bra. Jag vill inte oroa mig för henne också när jag är på andra sidan Atlanten. Det räcker så bra att oroa mig för mina egna små avkommor och vad de kan tänkas hitta på när Mor inte övervakar dom.....

Chaos week på jobbet närmar sig sitt slut. Jag lovar att tre dagars Eget Arbete med valda delar av ens klass är ganska tärande.... det går ju bra med dem som sysselsätter sig själva, men de mer trögstartade är det desto värre med. Men jag har i alla fall hunnit med det mesta som ska göras innan jag går på ledigt. I morse köpte jag, alias KvastHilda den glada påskkärringen, ett stort påskägg och fyllde det med ett kilo smågodis åt mina glada lagkamrater. Tror nog att det var min mest uppskattade insats som lagledare hittills!

Nä soffan var det, sa Bull.

Kommentarer :

#1: Veronica alias Bill

mmm skönt när veckan är slut imorgon.. har inte fått gjort hälften av vad som skulle göras.. Har ju haft samtal på eftermiddagar och kvällar med... Tack snälla för att jag kan få jobba på lovet med... Är sååååååå glad...

skriven
#2: Sandra

Söt blogg, om du fick välja mellan Dagens blogg & Bloggtips vad hade du tagit då?

skriven

Kommentera inlägget här :