Nationella Kjolveckan!

Har fått för mig att jag ska gå i kjol hela veckan. Ska bli intressant att se hur det går. Idag hade jag fått på mig en röd en, den var ikran för kort upptäckte jag när jag gått hemifrån. Löstes genom att dra ner dragkedjan en bit så att jag kunde sätta den på höften. Man får inte va dum för då visar man rumpan! å de vill jag ju inte.

Ska prexist till att sätta på makaronerna. Det blir Strogankorv idag. Sedan blir det träning och efter det så blir det tydligen SO-studier med Lillsessan som visst glömt bort att plugga i helgen?!?! Hur nu det kunde gå till. Obegripligt.

Idag gick jag till jobbet i kläder som egentligen passar min privata person så mycket bättre, men det var som en påminnelse. Fick nämligen en uppenbarelse i lördags när jag var ute och åkte bil med mina allra goaste vänner. Det är ju DET som livet handlar om. INTE jobb å sånt egentligen. Så därför blev det lite mera rockabilly än vanligt idag å jag tror jag ska köra racet hela veckan. Jag behöver verkligen lära mig det där med vad som ska prioriteras....

Puts å Kråm på ER! Nu äR dEt VåR!

Kommentarer :

#1: storsessan

Mkt bra mkt bra mammsen ^^ Kul ska man ha :D

skriven

Kommentera inlägget här :