Nightlife!

Är inne på min tredje öl. Ja, jag är en dålig människa, kanske lite sämre än alla andra, eller kanske "helt enkelt lite bättre än alla andra" precis som morfar Simon.... Det där förstog nog bara en del, men det får ni nog leva med.

Pratade just med världens bästa Verånika. Hon orkade inte med kvällens partaj, vilket jag kan förstå. Jag har ju inte varit på Dansbandskryss till Tyskland i veckan. Det har hon och tydligen blivit intervjuad i radio. Synd att jag missade det....

Hade svenska med en nia idag. Det är så fantastiskt kul att ha nior. Hoppas min klass blir lika bra till nästa år. Pillutta dej, jag vet nåt om nästa år som jag inte vet om jag får säga än så jag gör väl inte det. Men det gör mig glad i alla fall.... Livet är kul när man får som man vill!

Näe nu ska jag dricka lite mer onyttig öl! Ha en skön kväll! I morgon kan det bli ännu mera partaj om det vill sig väl. På Yankee Cars spelar det fantastiska bandet Ischias. Vill höra dom. Dom är bra!

Kommentarer :

#1: Verånikan

Du kan gå in på p4 och lyssna. Får ja lov heter programmet, klockan 11.50 ungefär

skriven
#2: Anonym

Vet nåt om nästa år!!!

Ska ni äntligen gifta er!!!

skriven
#3: Soya ★

Jag vill också dricka öl och gå på partaj :/

skriven
#4: Anna

Klart du är lite bättre än alla andra,kan inte bli annat med en sån morfar, hahahaha :P

skriven
#5: Maria

Nähej du, nåt giftermål lär det inte bli. Han vill inte ha mig :-( Det är ju mest på jobbet jag får som jag vill!

skriven

Kommentera inlägget här :