Bra camouflage!

Uppenbarligen lyckades jag till 100% med min kulturtantsförklädnad igår på bokmässan. Först blev jag anfallen av en liten man som tydligen skrivit en kokbok, gör alla det nuförtiden? Han undrade så om jag var intresserad av matlagning. Mitt bryska svar var "NEJ". Då försökte han förklara hur inspirerad jag skulle bli av just hans bok. JAG GILLAR INTE MATLAGNING! var mitt budskap. Då fattade han och la er. Tre steg senare blir jag attackerad av en något yngre och något längre man. Hans fråga var: "pysslar du?" Fortfarande samma svar "NEJ". Men han gav upp lättare.

Gick beslutsamt iväg på ljusparty ikväll. Skulle inte ha nåt! Vad händer? Kommer hem och har beställt, inte ljus dock, men en ljusstake. Men den var attans snygg och stilren, så det så!

Good night to y'all!

Kommentarer :

#1: Soya ★

partylite eller?

skriven

Kommentera inlägget här :