Sååå arg!

Skulle väl egentligen fortsätta min reseberättelse, men så hoppade verkligheten upp och bet mig i knävecket. Kompisen ringer å berättar att hennes äldsta son blivit misshandlad med ett vedträ av några lokala pundare i natt på väg hem.  Resultatet: ett halvt krossat ansikte, en krossad ögonhåla, syn?? ingen som vet. Hjärnskador?

Vad gjorde han då? gick  förbi dom!

Vem är han? I slutet av de 20 och ensamstående far till en liten pojk. Han vågar inte tala om för polisen vilka de är för att de hotar med HA! Jag blir så jävla arg så jag tror jag exploderar.

Jag hoppas verkligen inte att HA vill ha något med såna jälva äckel att göra! men det går väl att ta reda på....

Sverige måste vara ett land där man faktiskt vågar berätta vad som hänt! Inte ett land där skyhöga pundare bestämmer om liv och död! vad som ska sägas och inte sägas!  

Kanske skrivet lite i affekt.... men jag tar inte bort det! Så det så!

Kommentarer :

#1: Helen

Förstår dig. Man blir skitförbannad.

skriven
#2: Eliin

gaah ! blir så arger !

skriven
#3: anna

Håller tummarna för att killen blir återställd o att han inser att polis anmälan är det enda rätta...

skriven
#4: pip

Vänta bara tes ja e nybakad polis då blir d inte kul för sånna äckel.

skriven

Kommentera inlägget här :