En får sno sig om en ska hinne mä'

Nyss hemkommen från VV-sekten, mycket nöjd med resultatet. Har lyckats tappa bort fem kilo på en månad. Bestämde mig för att ta en match med datorn. På något vis hade bildskärmen, eller ja inte själva skärmen då men bilden vänt sig på tvären. Vann matchen! Nästa punkt på programmet är Ullared såpan. Hoppas verkligen att den går idag, annars blir jag besviken. Ringde f ö min lilla bror också för att kolla om hans små tonårshäxor var lediga till att umgås med sin kusin, d v s min tonårshäxa. Det skulle nog gå bra! Så just nu ser det faktiskt ut som om jag kommer iväg till Kumla i helgen. Ser verkligen fram emot det. Längtar så efter er mina vänner!

Har tänkt ett tag att jag ska berätta att mördarrondellen, d v s den rondellen vi krockade med i augusti är lagad nu. Nu är den som ny igen! Jag har naturligtvis inte ringt och talat om att det var vi som gjort sönder den... hoppas ingen skvallrar!

Kanondag på jobbet igen. Nej, jag är inte ironisk, lektionerna funkade kanonbra!

No, nu är det TV-time!

Have a good one!

Kommentarer :

#1: anna

ujuj, ska tant komma te Kumla, vem/vilka ska hon besöka då o blir de nåt festande ? Vore ju såå kul om de gick att ses :) På lördag är de julfest me jobbet, men man kan ju alltid hamna i Kumla framåt småtimmarna :P kram

skriven
#2: Soya ★

Grattis till dina fina resultat på vågen :)

I kumla har jag min moster och en kusin :)



Kristian har bla Ford Business Coupé - 49 och en hotrod :)

skriven
#3: storsessan

???? tack för inbjudan.

skriven

Kommentera inlägget här :