Ännu en dag i solen, yipee!

Idag är det en otroligt vacker morgon. Lätta slöjmoln på en annars blå himmel. Än så länge är det inte så varmt så man inte kan röra sig. Sitter på altanen och tittar ut, har just käkat frukost. Lillprinsessan sover och Drömmis har åkt till jobbet. Försöker strukturera vad jag borde/ska göra under dagen.

Tvätta mina svettiga sängkläder
Dammsuga
Putsa mina vidriga rostfria kylskåpsdörrar för 28 000 000 gången
försöka att undvika att bli dränkt av vattenslangen (tror lillprinsessan är ute efter hämnd efter gårdagens vattenkrig, hon tyckte visst att det var orättvist att jag hade slangen och hon en flaska bara.....)
Åka till posten, läs Shell, för att skicka brev och paket
Åka till Angered och köpa foundation, uppenbarligen kommer barnet att falla död ner om hon inte får sådan NU!

Oj, där landade visst en fjäril i huvudet på mig med en duns, om nu fjärilar kan dunsa. Jag tror bestämt den är döende stackarn....
'
Igår morse fick jag ett kul mms av Världens Bästa Johnny, Norrland hade hittat mitt raggarbrudsmärke i limon. Yipee, nu är det bara att sy fast det igen så är min jacka åter perfekt!

Nej, nu är det bäst att sätta igång innan värmen stiger................vi hörs senare!

Kommentera inlägget här :