Mizz Liza's point of view...

Nu är det återigen jag katten Lisa som satt mig bakom tangenterna. Gudarna ska veta att det inte är det lättaste att skriva med små eleganta tassar. Det är länge sedan jag skrev nu. Mycket har hänt. Jag betalade en hit-cat för att se till att min vidriga kusin Olle skulle försvinna. Matte och Husse tycker fortfarande att det är jättemystiskt. Själv ler jag i mjugg. Det var enda utvägen för mig, jag klarade inte av att se det vidriga aset. Inte nog med att han fördärvade min barndom med frekventa våldtäkter, han var dessutom nåt såpass jävla trög. Varje dag fräste jag och slog efter honom och varje gång han såg mig kom han fram och nosade mig i baken...varje gång, i typ 11 år... Men nog om det borta är han och glad är jag för det.
 
Allt vore ju frid och fröjd om bara matte kunde sköta sig. D v s leverera mat och kärlek när jag anser att det är lämpligt... Men icke. Nu har jag hört att Husse planerar ännu en långresa till hösten. Jag kommer alltså att bli ensam med den där kvinnan. Något måste göras. Tog första steget i min mordplan idag. Tuggade i mig lite Dracena och la en snygg genomskinlig kräka där jag räknat ut att hon måste gå. Tanken var ju att hon skulle halka och slå huvudet. Bye bye matte. Men the best layed plans... Visst halkade hon ikull. Måste vart typ en sjua på Richterskalan. Men näedå hon måste naturligtvis hålla upp huvudet. Samtidigt som hon väste "kattdjävel" mellan tänderna.
 
Nå nå, en vacker dag så...
 
Taggar: kattliv;

Kommentera inlägget här :