Nu är det nervöst!

Igår besökte jag Memira för andra gången. Beslutet är taget. Nu ska de gamla ögonlinserna slängas på soptippen! Jag hoppas de har hinkvis med lugnande till mig. Min mor trodde nämligen att allt gick att lösa med piller inklusive sömnlösa barn. Gissa effekten av det? Jo, benzo är fortfarande min favoritdrog. Därav får de nog uppa doseringen en skvätt... Nej, jag tar inte benzo på daglig basis. Mothers little helper är nämligen mycket svårt att få utskrivet... och skulle absolut vara riktigt dåligt för mig. Jag är ju starkt troende på att piller löser allt så en viss immunitet mot smärtstillande har definitivt inträtt.  Nåväl det var ju inte det jag skulle skriva om. Frågan är ju vad jag ska göra med alla mina snygga glasögon. Tror att det får bli spegelglas eller solglas i bågarna...

Kommentera inlägget här :