10 dagar kvar!

Det har vart en bra dag idag. Full fart från start! Nedräkning pågår! 10 dagar kvar! Ibland känns det som om det kunde räcka på fredag, men ska försöka hålla ut till fredagen därpå. Under tiden funderar jag på vad jag ska fortsätta med efter själva pulvret. Jag har räknat ut att med LCHF fortsätter jag att vara i ketos och förhoppningsvis förlora några kilon till...

Jag undrar en sak: vem är det som ställer skor på motorvägen överallt? Alltid en sko, ensam efter vägkanten. Man kan ju inte tappa skor på motorvägen, eller?

Just nu har jag nog inte så mycket mer att delge er tror jag så ha nu en fantastisk tisdagskväll och onsdagsdag!

Kommentarer :

#1: Annette

Det har jag undrat med..Vem ställer en sko på motorvägen.??

En gång såg jag på en fika plats två skor jätte fint parkerade jämte varandra. Undrar hur personen reagerade när hon sen skulle gå ur bilen och skorna ej stod utanför bilen hihihihi

skriven

Kommentera inlägget här :