Regeln om 8, vad är det för obegriplig mög???

Har tillbringat hela min fredag med min fallstudie. Det har varit givande, trots att jag stundtals övervägt att slita mitt hår. Att analysera det svindyra materialet Vägvisaren är, how shall I put this... utmanande? Vad i alla helvetes jävlar innebär regeln om 8? Tror dock att jag till sist förstod vad det handlade om och vilka konsekvenser det får för resultatet... tror alltså.... det återstår att se.
 
Så dagen har tillbringats framför min dator. Nu har jag ytterligare någon timme som kan ägnas åt plugg innan det är dags att tillreda dagens kulinariska upplevelse. Oxfilé med hasselbackspotatis och murkelsås. Mumma va! 
 
Imorgon är det dags att fira Lillsessans 25-års dag, som egentligen infaller på måndag. Det blir tårtkalas. Kanske, kanske att jag kan klämma in ett gymbesök innan? Beror lite på hur jag ligger till i övrigt. 
 
 

Kommentera inlägget här :